Okulumuzun yol gösterici en önemli ilkesi "duyarlı insan yetiştirmek" tir. Bu doğrultuda öğrencilerimizin;
Fiziksel gelişim
Yaratıcılık
EĞİTİM MODELLERİ
Çocukların eğitimi ve sürekli gelişimi için özel bir anaokulu eğitim programı oluşturduk. Eğitim programımızın bazı ilkeleri aşağıdaki gibidir. Tüm planlarımızda ve eğitim başlıklarımızda, Bütünleştirilmiş Eğitim Programı kapsamında aşağıda belirttiğimiz modelleri birleştirerek kullanıyoruz.
MONTESSORİ EĞİTİMİ
Çocuğa öğretmenden bağımsız, kendi kendine yapabilme, fırsat verme, kendini yönetebilme gibi becerileri kazandırmayı hedefler. Bu eğitim metodunda öğretmen çocuklara materyalleri verir, fakat müdahale etmez.
HIGH SCOPE METODU
Bu süreç öğretmenlerin “Çalışma zamanında ne yapmak istersiniz?” sorusuyla başlar. Planlarını belirten çocuklar, uygulamaya geçerler. Sürecin son aşaması olan değerlendirme kısmında öğretmenleri ile beraber uygulamalarını değerlendirirler.
SCAMBER METODU
Çocukların çok boyutlu düşünmelerini ve yaratıcı çözümler üretmelerini sağlar. Temel olarak, bir nesne seçilir ve çocuğa nesne ile ilgili sorular sorulur. Sorular yedi farklı alana girebilir; yer değiştirme, birleştirme, uyarlama, değiştirme, diğer kullanımların yerine koyma, yok etme ve tersine çevirme.
ÇOKLU ZEKA METODU
Bu kurama göre bireyler, sadece sayısal ve sözel becerilere değil, uzamsal, müzikal, bedensel, sosyal, öze dönük ve doğa ile ilgili belirgin becerilere de sahiptir. Bu nedenle eğitimde de sadece dil ve mantık-matematik zekaları değil, diğer tüm zekalar(Bedensel/Devin Duyusal zeka, Görsel/Uzamsal zeka, Matematiksel/Mantıksal zeka, Müziksel/Ritmik zeka, Kişiler arası zeka İçsel Zekayı, dikkate alınır.